Veelgestelde Vragen

Hulp nodig?

We willen je de best mogelijke koopervaring bieden. Zie hieronder onze veel gestelde:

Bestelling informatie

A – Je kunt op elk moment inloggen op je account en de status van je bestelling controleren. Je hebt hiervoor je login en wachtwoord nodig.

Als je je bestelling als gast hebt uitgecheckt, ontvang je een orderbevestiging per e-mail, gevolgd door een verzendbericht wanneer je bestelling het magazijn heeft verlaten.

A - Bestellingen worden normaliter alleen geannuleerd als het product niet meer leverbaar is.

Neem voor hulp contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar: infonetgearstore@gezamenlijkvoordeel.nl

We accepteren kaarten van  Visa®, MasterCard® en betalingen middels iDeal. 

A - Ja. Voor creditcardverificatie moet het factuuradres op je creditcard overeenkomen met het factuuradres op je bestelling. Zorg ervoor dat je je factuuradres exact invoert zoals het op je creditcardafschrift staat om annulering van je bestelling te voorkomen. 

A – Er zijn veel mogelijke redenen waarom een betaalkaart niet wordt geaccepteerd, de meest voorkomende redenen zijn:

  • De kaart die je gebruikt, is verlopen
  • Je hebt je kredietlimiet bereikt of overschreden
  • Je hebt je dagelijkse oplaadlimiet overschreden
  • Het kaartnummer, de vervaldatum of de beveiligingscode zijn onjuist ingevoerd
  • Het adres dat je hebt ingevoerd, komt niet overeen met het adres dat bij je bank is geregistreerd

Als, nadat je hebt gecontroleerd of de bovenstaande redenen niet van toepassing zijn, je kaartbetaling nog steeds wordt geweigerd, neem dan contact op met je uitgevende bank voor hulp. Als je bank bevestigt dat er geen problemen zijn met de kaart die je gebruikt, maar je problemen blijft ondervinden, neem dan voor hulp contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar: infonetgearstore@gezamenlijkvoordeel.nl

Wanneer je contact opneemt met de klantenservice, word je mogelijk gevraagd naar de details van eventuele foutmeldingen die je hebt ontvangen tijdens het plaatsen van je bestelling, evenals naar het referentienummer van de bestelling in het winkelmandje.

A – Voor alle aankopen wordt je creditcard belast bij het afrekenen

A - De kosten voor je bestelling verschijnen op je creditcard als: Gezamenlijk Voordeel B.V.

A- Je bon wordt direct na aankoop naar je gemaild. Als je het niet kunt vinden, vergeet dan niet je map met ‘ongewenste e-mail’ te controleren.

A - Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om je afleveradres te wijzigen nadat de bestelling is geplaatst.

Onze vervoerder zal proberen je producten van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren te bezorgen. Als de bezorgpogingen niet succesvol zijn, wordt het product teruggestuurd naar ons magazijn en ontvang je een volledige terugbetaling.

A - Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om je afleveradres te wijzigen nadat de bestelling is geplaatst.

Onze vervoerder zal proberen je producten van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren te bezorgen. Als de bezorgpogingen niet succesvol zijn, wordt het product teruggestuurd naar ons magazijn en ontvang je een volledige terugbetaling.

Verzendinformatie

A - Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging via sms. Deze bevestiging bevat je trackingnummer zodat je kunt volgen waar je bestelling zich bevindt en wat de geschatte leverdatum is.

Vergeet niet dat je op elk moment kunt inloggen en je bestelstatus kunt bekijken op de pagina ‘Mijn account’.

A - Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging via sms. Deze bevestiging bevat je trackingnummer zodat je kunt volgen waar je bestelling zich bevindt en wat de geschatte leverdatum is.

Vergeet niet dat je op elk moment kunt inloggen en je bestelstatus kunt bekijken op de pagina Mijn account.

A - De levertijden kunnen per product verschillen.

Voor je laatste en meest up-to-date bezorgstatus, controleer je je bestelling op de pagina ‘Mijn Account’.

Zodra je product is verzonden, wordt de levering geschat op 1 - 3 werkdagen.

A - Bij het plaatsen van je bestelling worden alle opgegeven verzenddata geschat. Hoewel we er alles aan doen om producten te verzenden volgens de opgegeven tijdlijnen, kan de verzending soms vertraging oplopen.

Voor je laatste en meest up-to-date bezorgstatus, controleer je je bestelling op de pagina ‘Mijn Account’.

A - Helaas kunnen we je verzendadres niet wijzigen nadat je je bestelling hebt geplaatst. Zodra je bestelling is geplaatst, worden je gegevens direct naar ons magazijn gestuurd en kan ons systeem ze niet meer opvragen of wijzigen.

A - Helaas kunnen we geen specifieke levertijden opgeven. Onze vervoerder zal proberen je producten van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren te bezorgen. Als de bezorgpogingen niet succesvol zijn, wordt het product teruggestuurd naar ons magazijn en ontvang je een volledige terugbetaling.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging via sms. Deze bevestiging bevat je trackingnummer zodat je kunt volgen waar je bestelling zich bevindt en wat de geschatte leverdatum is.

A – Op dit moment versturen wij enkel naar Nederland, België en Luxemburg.

Technische ondersteuning en garantie

Als je de koop om welke reden dan ook wilt ontbinden nadat de producten naar je zijn verzonden of je ze hebt ontvangen, moet je ze aan ons retourneren.

Om je retourzending te regelen, zullen we je een retourreferentienummer geven dat bekend staat als een RMA.

Nadat je alle vereiste informatie bij de klantenservice hebt ingediend, kan het tot 5 werkdagen duren om een RMA te regelen en dit nummer naar je terug te sturen.

Tegelijkertijd met het verstrekken van het RMA-nummer, sturen we je details over de ophaaldatum en details voor het verpakken en labelen van het pakket.

Nadat het product is afgehaald, kan het tot 2 werkdagen duren voordat het product naar het magazijn wordt geretourneerd.

Als je je bestelling vóór levering of binnen 14 dagen na levering wilt annuleren, stuur dan een e-mail naar: infonetgearstore@gezamenlijkvoordeel.nl met vermelding van je ordernummer en verzoek om annulering in het onderwerp.

Als je bestelling al is verzonden of afgeleverd, ontvang je een melding dat je bestelling is verzonden.

Zodra je product is afgeleverd, wordt er contact met je opgenomen om de retourzending te regelen.

Weiger de levering van je bestelling niet, aangezien dit de retourzending en daaropvolgende terugbetaling van je bestelling kan vertragen.

Retourneren en annuleren

Privacy en beveiliging

Nog steeds hulp nodig?

Neem per e-mail contact op met de klantenservice – infonetgearstore@gezamenlijkvoordeel.nl

Neem contact op met de technische productondersteuning – https://www.netgear.nl/support/contact.aspx

Print this page or download as pdf