Vanwege de huidige situatie omtrent het Coronavirus ervaart NETGEAR een grotere drukte per telefoon, wat resulteert in langere wacht- en reactietijden. We waarderen je geduld en doen er alles aan om de wachttijd zo kort mogelijk te houden. We zullen de situatie blijven volgen en ervoor zorgen dat onze klanten de best mogelijke service krijgen. Ter herinnering: je kunt nuttige artikelen en stappen voor probleemoplossing vinden op
https://netgear.nl/support of op
https://community.netgear.com. Zie status.netgear.com voor de huidige status van onze services.
Website / Support:
infonetgearstore@gezamenlijkvoordeel.nl
NETGEAR-productondersteuning
Bezoek ons voor NETGEAR productondersteuning op
https://netgear.nl/support/
https://www.netgear.nl/support/contact.aspx
Kun je niet vinden wat je zoekt?
Er zijn snelle en gemakkelijke oplossingen beschikbaar in de NETGEAR-community.
https://community.netgear.com
Print this page or download as pdf