Installatie

Schakel een specialist in voor installatie bij u thuis

Wilt u een slimme woning maar laat u de apparatuur liever door iemand anders installeren?
Maak dan gebruik van onze on-site installatieservice via onze partner ServicePlus. Er komt een monteur langs die uw NETGEAR-apparaat snel gebruiksklaar maakt.

Mila Speed Mila Date Mila Quality

Snel

Zelf datum kiezen

Topservice

Binnen 24 uur na aanvraag neemt ServicePlus rechtstreeks contact met u op voor een afspraak.
De installatie neemt maximaal een uur in beslag, dus uw nieuwe apparaat is snel klaar voor gebruik.
U maakt uw afspraak rechtstreeks met de monteur, zodat u zelf een dag en een tijd kunt kiezen.
De prijs is all-in (voorrijkosten en installatie).
Monteurs zijn door ServicePlus zelf opgeleid conform de standaarden van NETGEAR. Bovendien wordt goed naar feedback van klanten geluisterd.
U kunt dus rekenen op uitstekende service en uitgebreide expertise.

Zo werkt het

1. KOOP UW PRODUCT IN DE STORE OP NETGEAR.NL

Koop het gewenste apparaat voor uw slimme woning bij NETGEAR. U hebt het dan binnen 1 tot 3 werkdagen in huis (afhankelijk van verkrijgbaarheid).

2. Maak een afspraak op de website van ServicePlus

Ga rechtstreeks naar de website van ServicePlus (https://serviceplus.nl/probleem/netgear-installatie-service/) om een afspraak te maken. Geef de plaats en de gewenste datum op. ServicePlus vindt dan binnen 24 uur een geschikte ServicePlus-partner bij u in de buurt.

3. Laat uw apparatuur installeren

De monteur komt volgens afspraak bij u langs.
Vanaf 30 minuten vóór de afspraak kunt u zien waar de monteur is. U weet dus precies wanneer u hem of haar kunt verwachten.
De monteur installeert uw NETGEAR-apparaat en zorgt dat het helemaal gebruiksklaar is.

4. Betaal, geef een score en geniet

Na installatie van uw apparaat bevestigt u de betaling en geeft u online een score aan de ServicePlus-partner en de verleende service. U kunt rekenen op de speciale garantie van ServicePlus: betalen hoeft alleen als de gevraagde service goed is uitgevoerd.
Daarna kunt u rustig gaan genieten van de voordelen van uw nieuwe NETGEAR-apparaat!

VEELGESTELDE VRAGEN

Wat houdt de installatieservice van ServicePlus in?
Sinds 2003 koppelt ServicePlus deskundige professionals aan mensen die technische assistentie nodig hebben. ServicePlus regelt snelle, flexibele en eenvoudige ondersteuning bij technische problemen. Nadat u een service hebt aangevraagd (https://serviceplus.nl/probleem/netgear-installatie-service/), zoekt ServicePlus een geschikte professional in de buurt die kan helpen met het installeren van uw NETGEAR-apparaat. Deze ServicePlus Friend komt gewoon bij u thuis langs. N.B. De installatieservice van ServicePlus is momenteel alleen beschikbaar in Nederland.

Wat kost de installatieservice en hoe kan ik betalen?
U krijgt de rekening rechtstreeks van ServicePlus. De prijzen zijn all-in (voorrijkosten en installatie) en kosten € 91,- per installatie op een adres. ,-. Afspraken lopen via de website van ServicePlus. Momenteel zijn alleen betalingen met creditcard mogelijk. Daar komen op termijn nog andere betaalmogelijkheden bij.
Lees meer over de verkrijgbare pakketten op https://serviceplus.nl/probleem/netgear-installatie-service/

Wat is inbegrepen bij de installatieservice?
Bij de installatieservice zijn de voorrijkosten inbegrepen, en daarnaast het instellen en gebruiksklaar maken van uw NETGEAR-apparaat. Afhankelijk van het product krijgt u ook een demo van de interface en aanvullende diensten. Kijk op de website van ServicePlus voor een uitgebreide lijst van de diensten die zijn inbegrepen: https://serviceplus.nl/probleem/netgear-installatie-service/

Welke producten komen in aanmerking?
Momenteel komen de volgende producten in aanmerking voor de on-site installatieservice van ServicePlus:
Orbi WiFi 6(E) Mesh-systemen:

Nighthawk WiFi 6-routers:

4G/5G LTE-routers:

Hoe kan ik de on-site installatieservice aanvragen?
U kunt een on-site installatieservice voor uw NETGEAR-apparaat aanvragen bij onze partner ServicePlus. ServicePlus brengt u dan in contact met een monteur die de installatie bij u thuis verzorgt. U kunt de service rechtstreeks aanvragen op de website van ServicePlus (https://serviceplus.nl/probleem/netgear-installatie-service/).

Waarom moet ik de service zelf aanvragen?
U kunt dan zelf de gewenste datum en tijd kiezen, rechtstreeks op de website van ServicePlus.

Kan ik de installatieservice nog aanvragen nadat ik mijn bestelling bij NETGEAR heb afgerond?
U kunt op elk gewenst moment gebruikmaken van de installatieservice van ServicePlus, ook wanneer uw bestelling in de online shop van NETGEAR al is afgerond. Volg hiervoor de stappen die staan vermeld in onze online shop. N.B. Prijzen van de installatieservice van ServicePlus staan op https://serviceplus.nl/probleem/netgear-installatie-service/.